Behöver ett nytt tidsfördriv, anyone?

En kille kan vara ett gott tidsfördriv. En chans att få tillfällig uppmärksamet, tills man stöter på den ultimata kärleken. Men jag gillar inte när det blir komplicerat och förvirrande. Ett tidsfördriv ska vara något enkelt och roligt, punkt slut. 

Just därför funkar inte självsäkra killar bra som tidsfördriv. Deras enorma egon förstör allt helt enkelt. Det hela förvandlas till en lek istället. De kan liksom inte riktigt begripa att du inte vill HA dom. Att just du inte dreglar efter dom och de tänker; "What?! Alla vill ju HA mig. Ingen stannar halvvägs!"

But you know what, du ska vara glad att jag äns har tagit mina små små steg på samma väg som du. Att jag har gett dig äran att vara mitt tidsfördriv. Nu har ditt ego förstört det roliga och gjort dig till ett odugligt tidsfördriv.


Kommentarer
Postat av: freja

haha sönderköttat

2009-11-08 @ 01:18:52
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0