"Den snygge killen från krogen"

Hmm interesting kväll igår. Det gick åt några fler hundralappar än väntat och vi hamndade inte på den planerade slutdestinationen, men kvällen fick ett intressant slut. Efter att ha blivit uppraggad av halvt berusade män, som tycktes gilla mina skor mer än allt annat, fick jag finally syn på honom. En prince charming.

Efter några "hook-up-tricks" från kompisarnas sida, bytte vi några få ord. Visst tycker jag att sånt är superpinsamt, men ändå riktigt kul. Typiskt nog låg jag dock några glas efter än vad som skulle vart passande för situationen, så självklart förnekande jag alltihop. "Hehe dom gillar att retas med mig". "Aha, är det så? Vill du att jag ska låta dig vara?". Min hjärna skrek; neeeeej, du är ju så söt!!!, men läpparna formade ett generat; "hehe ja".

Kvällen började närma sitt slut och jag hade inte fått syn på honom sen det första tillfället. Men har man en kompis som ger ut ens nummer till endast 210% snygga killar, så behöver man inte vara besviken där. Dock var det verkligen inte förväntat att han skulle höra av sig. Hoppas på det bästa, utan några som helst förväntningar var det ju.

Jag kommer hem och gör alla rutiner som jag brukar innan jag lägger mig efter en utekväll. Men precis innan jag ska lägga mig piper mobilen. "Hallå, detta är den snygge killen från krogen;) vad händer?". Vi bytte några få ord innan jag blev dödstrött och ville sova. Än så länge heter han "snygga killen" på mobilen, så vi får väl se hur fortsättninen lyder.


Kommentarer
Postat av: M i n n a

Köpa en tröja och gå till kyrkogården :)

2009-11-01 @ 13:12:17
URL: http://minnasvardag.blogg.se/
Postat av: Regina

OHHHHHH!!! och kan inte fatta att du sa ja till "vill du att jag ska lämna dig ifred":O Niice att han hörde av sig ändå! Me very happy!

2009-11-01 @ 15:07:29
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0