Problema #6 Dumpa womanizers

Det kan vara väldigt roande att dumpa självsäkra killar. Självklart ska man inte säga det bokstavligen till dom, utan visa det mer genom sitt agerande. Det bästa är att helt plötsligt "försvinna". Sluta höra av sig och ta avstånd från internet ett tag. Den första reaktionen de visar då är att de blir smått desperata. De vill inte riktigt tro att det är sant, så de ringer och ringer för att höra att allt är bra. Efter flera samtal ska man svara, men prata en väldigt kort stund och med ett annat ordval än tidigare.

De ska lägga märke till en förändring. Sedan ska man verka vara väldigt upptagen och säga något liknande som; "du jag måste verkligen lägga på nu, men du får ha det så bra. Hej!" Det första de kommer lägga märke till är att det inte förekom något "vi hörs senare" eller "jag hör av mig sen". Det är nu de börjar bli lite tillbakadragna. De kommer söka efter bekräftelser och vänta på att du ska höra av dig. Efter ca 2-3 dagar har de fattat vinken och det är nu de blir paranoida. De tänker; "dumpar hon MIG? Hell no!". Du kommer märka att de skyltar med att deras liv rullar på utmärkt utan dig och att det är de som har "bojkottat" dig. Självklart kommer de aldrig ge upp förhoppningarna om att du någon dag ska ta upp kontakten, så att de får möjligheten att dissa dig på ett mer direkt sätt. 

Hehe very funny thing. Då kan man tänka "got yoou!".  


Kommentarer
Postat av: emma

jag mår mycket bättre tack (: vad sysslar du med idag?

2009-11-02 @ 15:57:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: freja

asså din blogg är ju grym.

2009-11-05 @ 23:19:18
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0