First love never fades away(?)

Han loggar in, skriver och vi snackar en stund. Jag får ut "miss you by the way", av någon sjuk anledning. Han svarar "vad gullig du är". Jag tänker; idiot! Och sedan loggar jag ut efter några minuter.

När man berättar för någon att man saknar eller älskar personen, så är det sista svaret man vill få tillbaks "aw vad gullig du är" eller "aw gör du? tack". Haha tur nog händer detta i princip aldrig mig.

Det är självklart endast denna idiot som har varit kapabel till det. Detta även för att jag vet att han innerst inne älskar mig. And I know it so so well. Men det är inget förhållande, hade varit riktigt illa då. Distansen är boven.




Too much of no sound
Uncomfortable silence can be so loud
Those three words are never enough
When it's long distance love

Always love me more, miles away
I hear it in your voice, we're miles away
You're not afraid to tell me, miles away
I guess we're at our best, we're miles away
So far away

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra låt :)

2009-10-13 @ 09:14:26
URL: http://karolinmarklund.blogg.se/
Postat av: karro

jo:)

2009-10-13 @ 10:09:25
URL: http://karolinmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0